preloader img
Więcej Menu

Projektowanie logo

Co wchodzi w skład usługi?

Profesjonalny znak firmowy - logo, to fundament każdej firmy, który stanowi naturalny element promocyjny. Rozpoznawalne logo stanowi bardzo ważny element, który jest podstawą do budowania wizerunku Twojej marki. Klienci się z nim utożsamiają w takim stopniu, że wybierają produkty właśnie dlatego, że widnieje na nich to konkretne logo.

Przygotowanie wstępnych projektów logo

Przygotowanie wstępnych projektów logo

W zależności od ustaleń z klientem, przygotowujemy ustaloną ilość wstępnych projektów logo.

Dopracowanie wybranego projektu logo

Dopracowanie wybranego projektu logo

Po wybraniu logo przez klienta, dopracowujemy znak i wprowadzamy ostatnie poprawki

Przygotowanie plików do publikacji

Przygotowanie plików do publikacji

Gdy projekt zostanie już zaakceptowany, przygotowujemy wszystkie pliki do wykorzystania w internecie i druku

< Nie należy lekceważyć drobnostek,
bo od nich zależy doskonałość >

{ Michał Anioł _

Etapy współpracy

Niezaprzeczalnym faktem jest to, że logo stanowi fundament każdej marki. Jednak stworzenie znaku, który będzie rozpoznawalny, a zarazem czytelny, estetyczny i funkcjonalny to ogromne wyzwanie. Dlatego też sam proces tworzenia logo wymaga dużo pracy, zaangażowania i umiejętności naszego projektanta.

01

Określenie celu

W pierwszej kolejności przeprowadzamy rozmowę z klientem, osobiście jak i również przez telefon. Po wstępnym zapoznaniu się z oczekiwaniami klienta przygotowujemy dokument, dzięki któremu możemy jeszcze bardziej poznać wymagania oraz specyfikę firmy naszego klienta.

Określenie celu
Rozpoznanie w branży
02

Rozpoznanie w branży

Po wstępnej analizie z klientem w naszych głowach pojawiają się już pierwsze pomysły, jednak by bardziej utożsamić się z firmą naszego klienta analizujemy branżę, w której ona działa. Po jej rozpoznaniu, posiadamy fundamentalną wiedzę, na której opieramy nasze późniejsze działania podczas projektowania logo.

03

Przygotowanie szkiców

Kolejnym krokiem podczas przygotowania logo jest etap szkicowania. Pierwsze szkice logo powstają na kartce papieru, ponieważ taka metoda nie niesie za sobą żadnych ograniczeń. Jest to bardzo ważny element projektowania logo, ponieważ właśnie w tym momencie powstają pierwsze pomysły, kształty i kierunki projektowania, które następnie przenosimy na ekran komputera.

Przygotowanie szkiców
Wybranie logo
04

Wybranie logo

W zależności od ustaleń klienta, przygotowujemy wybraną ilość propozycji logo. W pierwszej kolejności wybieramy najlepsze propozycje znaku przygotowane przez naszego projektanta, a następnie przekazujemy je do oceny klientowi. W tym momencie wspólnie z klientem wybieramy najlepszy kierunek, w którym będziemy podążać w kolejnych etapach projektowania logo.

05

Dopracowanie logo

Gdy już zdecydujemy się, na konkretną ścieżkę projektową, przystępujemy do dopracowania logo, tak aby na pewno spełniło oczekiwania klienta, jak i było w pełni użyteczne w późniejszych działaniach wizerunkowych marki. Po zakończeniu prac nad projektem, przesyłamy go do ostatecznej oceny klientowi.

Dopracowanie logo
Przygotowanie plików
06

Przygotowanie plików

Po zaakceptowaniu przez klienta ostatecznego projektu logo, przygotowujemy pliki do użytku w internecie i druku. Na życzenie klienta, opracowujemy również księgę znaku, którą przekazujemy razem z projektem logo.

Co wyróżnia projektowane przez nas znaki firmowe?

Do każdego projektu logo podchodzimy w sposób indywidualny. Tworzymy znak zawsze od podstaw wsłuchując się w sugestie klienta, tak aby znak był jak najlepszym odzwierciedleniem danej marki i jednoznacznie się z nią kojarzył.

Tworzymy znak od podstaw

Tworzymy znak od podstaw

Projektując logo zawsze zaczynamy od szkiców, które tworzą fundament do powstania finalnego znaku

Dopasowujemy go do charakteru działalności

Dopasowujemy go do charakteru działalności

Zaczynając pracę nad projektem logo, w pierwszej kolejności poznajemy branżę, w której działa dana marka.

Zawieramy w nim coś więcej

Zawieramy w nim coś więcej

Tworząc znak firmowy, staramy się zawrzeć w nim symbolikę, która będzie kojarzyła się daną firmą.

Zawsze pozostajemy w stałym kontakcie z klientem

podczas trwania projektu, dzięki czemu dopracowujemy maksymalnie nasze projekty. Jesteśmy otwarci na różne sposoby komunikacji: telefon, mail, spotkanie lub inne platformy komunikacyjne

Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę kontaktu z Nami!

Napisz do nas!

Czas ulepszyć Twoją markę.

Skontaktuj się z nami! Chetnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Wypełnij formularz poniżej lub zadzwoń -
+48 518 518 559

Zadzwoń teraz





Formularz bezpłatnej wyceny

Wybierz interesującą Cię część naszej oferty aby otrzymać bezpłatną wycenę w ciągu 24h!
Podstawowe informacje
Przeznaczenie strony i
Typ strony i
Rodzaj projektu graficznego i
Ilość unikalnych widoków i
Podaj branżę
Rodzaj projektu graficznego i
Planowane wdrożenia systemów płatności i
Planowane wdrożenia przewoźników i
Podaj branżę
Niestandardowe integracje i
Przeznaczenie aplikacji i
Typ aplikacji
Dostępność na urządzeniach mobilnych
Funkcjonalności i
Audyt SEO? i
Optymalizacja serwisu? i
Czy serwis był już pozycjonowany?
Proponowane hasła do pozycjonowania
Elementy identyfikacji wizualnej: i
Inne: i
Podaj branżę
Ilość kreacji graficznych i
Uwagi
Dane kontaktowe
imię i nazwisko/firma*
adres e-mail*
numer telefonu
wiadomość
Gratulacje Kuba! Twoje zapytanie zostało wysłane. Swoją wycenę otrzymasz w ciągu najbliższych 24h godzin!
Krok 1
wybór oferty
Krok 2
podstawowe informacje
Krok 3
dane kontaktowe

Aby przejść do kolejnego kroku wypełnij pola zaznaczone na pomarańczowo: