preloader img
Więcej Menu

Pozycjonowanie

Co wchodzi w skład usługi?

Pozycjonowania strony lub sklepu internetowego, wiąże się z całym procesem działań, które musimy wykonywać aby strona lub sklep internetowy mógł pokazać się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Decydując się na pozycjonowanie przez naszą firmę, otrzymują Państwo kompleksową usługę, w skład której wchodzi:

Audyt SEO

Audyt SEO

Szczegółowy dokument, przedstawiający szereg zaleceń, uwag oraz porad dla badanego serwisu internetowego.

Optymalizacja witryny

Optymalizacja witryny

Optymalizacja polega na wykonaniu stosownych operacji, mających na celu poprawienie serwisu, tak by odpowiednio szybko ładował się na różnych urządzeniach.

Cotygodniowe raporty

Cotygodniowe raporty

W ramach usługi zapewniamy cotygodniowy raport z naszych działań, który zawiera opis wykonanych zadań oraz raport pozycji fraz pozycjonowanego serwisu.

< Nie należy lekceważyć drobnostek,
bo od nich zależy doskonałość >

{ Michał Anioł _

Etapy współpracy

Pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego to złożony proces, który składa się z wielu elementów. Poniżej przedstawiliśmy przykładowe etapy pozycjonowania serwisu internetowego, jednak z uwagi na zróżnicowanie projektów, mogą one się różnic w zależności od danej realizacji.

01

Określenie celu

Najważniejszym etapem, jest określenie celu pozycjonowania. Wpływa to na późniejsze podejmowane decyzje, które mają prowadzić do realizacji określonego celu.

Określenie celu
Audyt SEO
02

Audyt SEO

Podczas tego etapu, nasz zespół przygotowuje szczegółowy audyt SEO, zawierający szereg zaleceń uwag oraz porad dla badanego serwisu internetowego. Ma to na celu zebranie i określenie wszystkich elementów, wymagających poprawy, przed przystąpieniem do pozycjonowania serwisu.

03

Optymalizacja i poprawa serwisu

Ten etap to czas na prace poprawiające i optymalizujące serwis. Nasz zespół poprawia elementy wskazane w Audycie SEO oraz optymalizuje serwis, tak by stosownie szybko ładował się na każdym urządzeniu.

Optymalizacja i poprawa serwisu
Pozycjonowanie serwisu
04

Pozycjonowanie serwisu

Jest to etap powtarzający się, nasz zespół w trakcie jego trwania wykonuje działania mające na celu zwiększenie widoczności serwisu internetowego w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie stron internetowych to oferta przygotowana dla osób, które chcą:

  • rozwinąć swój biznes
  • poprawić wyniki sprzedaży produktów i usług
  • zbudować nowy kanał dystrybucji
  • zwiększyć ruch na stronie
  • dotrzeć do nowego grona odbiorców
  • budować markę firmy
  • skutecznie inwestować w rozwój firmy

W zakres pozycjonowania stron wchodzą: działania SEM i SEO, optymalizacja strony (kodu i struktury), link building (wartościowe linki prowadzące do strony), tworzenie unikalnych treści (na stronie, blogu, w sieci). Duże znaczenie w pozycjonowaniu stron odgrywa jakościowy Content Marketing, który obejmuje tworzenie i rozpowszechnienie użytecznych treści dla internautów. Efekty pozycjonowania ocenia się na podstawie stałej analityki internetowej np. z użyciem narzędzia Google Analytics.

Pozycjonowanie wpływa na zwiększenie widoczności firmy w internecie, a zarazem daje szansę na poprawę wyników sprzedażowych.

Skuteczne pozycjonowanie stron www to gwarancja:

  • poprawy widoczności firmy i jej oferty
  • zwiększenia wartościowego ruchu na stronie
  • zwiększenie konwersji przekładającej się na lepszą sprzedaż i zyski
  • zwiększenia wiarygodności i rozpoznawalności firmy

Zawsze pozostajemy w stałym kontakcie z klientem

podczas trwania projektu, dzięki czemu dopracowujemy maksymalnie nasze projekty. Jesteśmy otwarci na różne sposoby komunikacji: telefon, mail, spotkanie lub inne platformy komunikacyjne

Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę kontaktu z Nami!

Napisz do nas!

Czas ulepszyć Twoją markę.

Skontaktuj się z nami! Chetnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Wypełnij formularz poniżej lub zadzwoń -
+48 518 518 559

Zadzwoń teraz





Formularz bezpłatnej wyceny

Wybierz interesującą Cię część naszej oferty aby otrzymać bezpłatną wycenę w ciągu 24h!
Podstawowe informacje
Przeznaczenie strony i
Typ strony i
Rodzaj projektu graficznego i
Ilość unikalnych widoków i
Podaj branżę
Rodzaj projektu graficznego i
Planowane wdrożenia systemów płatności i
Planowane wdrożenia przewoźników i
Podaj branżę
Niestandardowe integracje i
Przeznaczenie aplikacji i
Typ aplikacji
Dostępność na urządzeniach mobilnych
Funkcjonalności i
Audyt SEO? i
Optymalizacja serwisu? i
Czy serwis był już pozycjonowany?
Proponowane hasła do pozycjonowania
Elementy identyfikacji wizualnej: i
Inne: i
Podaj branżę
Ilość kreacji graficznych i
Uwagi
Dane kontaktowe
imię i nazwisko/firma*
adres e-mail*
numer telefonu
wiadomość
Gratulacje Kuba! Twoje zapytanie zostało wysłane. Swoją wycenę otrzymasz w ciągu najbliższych 24h godzin!
Krok 1
wybór oferty
Krok 2
podstawowe informacje
Krok 3
dane kontaktowe

Aby przejść do kolejnego kroku wypełnij pola zaznaczone na pomarańczowo: